Thursday, July 17, 2014

Aktuální "Makeup Routine"

Musím říct, že už jste mi chyběli. Blogování i vy, čtenáři. A tak se zase ozývám, tentokrát už odstátnicovaná a přijatá do navazujícího magisterského studia, což byla jen tak mezi řečí docela crazy záležitost, vzhledem k tomu, že u nás neexistuje možnost projít na základě dobrého průměru nebo čehokoli, pěkně si musíte projít dvěma koly přijmaček a dostat se do prvních 25%. A tak.  Takže jsem pak relaxovala v Tatrách i Praze, s kopou odpočinkových knih (ahoj Harry Pottere, přečtený 1000x a Volání kukačky, zajímavá detektivko! :-) ).

Za poslední dobu jsem do mé makeup rutiny přidala pár pomocníků, o kterých Vám později napíšu podrobnější recenze. Dneska si dáme moji aktuální makeupovou rutinu složenou s více či méně odzkoušených produktů. Někdy mi píšou kamarádky, co používám za "malovátka", tak už jim budu posílat jen tento odkaz :).



1, Benefit Porefessional - klasika, o které jsem tu už psala :-) Nějak jsem jí nepoužívala, ale poslední dobou jí přicházím zase na chuť.

2, Bourjois - Healthy Mix - už skoro vypotřebovaný. Asi to bude tím, jak moc mi sedí, zejména odstín (51 i v létě, ano :-) ). Dřív jsem používala maximálně matující makeupy, abych se neleskla jako chodící fritéza, ale pak se mi z nějakého záhadného důvodu začala pleť vysušovat, takže jsem hledala něco hydratujícího a dobře jsem zvolila tenhle Bourjois podklad za krásných internetových 280,- Kč. Teď se mi pleť zase mastí o něco víc a tedy bych snesla něco víc matujícího, ale zatím jsem nesehnala lepší makeup (proč jsou všechny tmavý a oranžový nebo růžový?), takže používám tento. Kdybych se náhodou opálila, mám v záloze ještě jednu novinku, kterou vám brzo představím.

3, Elf - Eyebrow kit - moje HG stálice na obočí. Stojí do stovky a už mám asi 4. nebo 5. balení. Používám jen tu gelovou barvu, světlý stín je mi k ničemu. Fakt super věc.

4, Janssen - Cover cream - Starý známý, přes zimu moc tmavý a tak jsem ho teď vytáhla po půl roce. Vzhledem k tomu, že je voděodolný, je na léto skvělý (obzvlášť když jste nuceni jezdit autobusem, který vozí lidi ze ZOO, takže v jakoukoli denní dobu se do něj nedá téměř nastoupit).

5, Milani - Báze pod oční stíny - také jsem se o ní zmiňovala a je stále fantastická.

6, Max Factor - 2000 Calories - Opět žádná změna, v létě oceňuji, že se přes den neobtiskává okolo očí (taková Too Faced Better than sex mi přes den bohužel dělala okolo očí jemně černo, takže ač byla jinak naprosto luxusní, vrátila jsem se k 2000 Calories).

7, Bourjois tekuté linky - když mi přestali prodávat moje zlaté Dermacol s uzounkým štětečkem, hledala jsem náhradu. Za mě spokojenost a pokud nenajdu nic cenově výhodnějšího, koupím si je znova.

8, NARS - Translucent crystal powder - absolutní oblíbenec, o kterém jsem v českém prostředí zatím nenašla moc zmínek. Je to pudr, který dělá efekt "zdravější" kůže a "matně rozjasňuje" (haha, to jsou popisky, co? :-) ). Budu na něj dělat ještě samostatnou recenzi, protože stojí za to.

9, Too Faced - Milk Chocolate Soleil bronzer - pokud používáte tenhle odstín v létě, máte automaticky členství v klubu Navždy bledých bledulek. Já jsem za něj ovšem moc ráda, je to celoroční oblíbenec, který je matný a nádherně voní.

10, Too Faced - Candlelight Glow - ač jsem ze začátku reptala, že je moc perleťový, teď na letní měsíce ho nakonec používám ráda.

11, Gosh - Flower Power tvářenka - kdo by byl čekal, že ji najdu zrovna v Tatrách :-) Když jsem ji uviděla, hned jsem ji koupila a od té doby ji používám každý den. Měla ji FleurDeForce na své svatbě a Tati z Glimelifeguru ji taky miluje, takže se jen stavím do zástupu spokojených dam :-) Pro mě je skvělý bonus, že je matná.

12, Naked 2 - používám už od Vánoc. Jediné, co mi v ní chybí je tmavší, trochu "mauve"/"dusty pink" stín na předchod bronzových barev a normální barvy kůže, což mi ale řeší MAC:

13, MAC - oční stín Girlie - který je přesně to, co potřebuju k dokončení nude/bronzového líčení. Je na něj ale potřeba hrubší štětec.

14, Maybelline Color Tattoo - v bronzové barvě, když nestíhám nebo chci extra potuvzdorné líčení :)

15, T leClerc pudr - ještě pořád jsem to druhé balení nespotřebovala :D

16, UD - All Nighter setting spray -Zatím jsem ho zkoušela asi 5x, takže názor tak úplně ještě nemám. Ale časem se dočkáte recenze.

17, + 18, Rtěnky.  Ideálně bych tu nafotila rtěnku z Privátní kolekce L´orealu: Julianne´s Nude, kterou pokládám za úžasnou na denní líčení, ale nechala jsem ji v Brně u rodičů, žeano. Takže jsem tam dala nějaké random rtěnky. Jinak v létě více než kdy jindy v roce oblibuju barevné rtíky :)

9 comments:

  1. Tak zaujal mě Nars pudr, na tu recenzi se moc těším :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zkusím ho nafotit až trošku vysvitne sluníčko :) Aby byl alespoň trochu vidět ten efekt :)

      Delete
  2. to aby som si k tej tvojej routine zobrala papier a hneď zobrala papier a zaradom písala, jediné, čo mám doma je asi brow kit od elfu, ale momentálne spotrebuávam jeden tieň od Essence, tak plni túto funkciu:), dokonca som mala aj Bourjois a rozmýšľam, že doňho pôjdem znova, ak keď som chcela vyskúšať novinku od bareMinerals..no uvidíme, každopádne mám pocit, že ten púder Nars potrebujem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a takmer som zabudla, som zvedavá na ten tvoj nový make-up!!!

      Delete
    2. Ten makeup je super, zrovna dneska jsem ho měla :) A za velmi příznivou cenu...no a značka téměř neznámá a u nás neprodejná, ale dá se zdarma objednat :D to jsem tě navnadila, co? :D A NARS potřebuješ, to je jasný. Jen jsem četla, že je lepší ta sypká verze, která se u nás ale neprodává...takže zase leda objednat :) což vyjde stejně líp...

      Delete
  3. Súhlasím, že v Naked 2 ten jeden prechodný tieň chýba. Ale ináč je dokonalá. Ja mám všetky tri ale táto je momentálne moja najobľúbenejšia. Momentálne preto, lebo ja ako keby prechádzam takými fázami, kedy sa mi páči len jedna kombinácia tieňov a keď ma to omrzí, prejdem na inú paletku. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky mám různé "stínové" fáze :) Ale spíš v rámci nude barev :) někdy mám ráda matné světlé, jindy tmavší bronzové... :) P.S.: Naked 3 trošku závidím! :-)

      Delete
  4. T.LeClerc používám také a to v odstínu Camelia. Ten pudr miluji, asi jsem zatím nenašla nic lepšího.

    ReplyDelete
  5. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Kolektivní rozum Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60% větší šance na výhru

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...